Psychodiagnostické metody
Umožňují nám zjistit, do jaké míry jsou schopnosti, dovednosti či osobnost shodné s požadavky dané pracovní pozice. Vhodně zvolená diagnostika Vám může pomoci lépe zmapovat osobnost, inteligenci, motivaci i potenciál zaměstnanců.
Slouží k analýze stávajících dovedností nebo identifikaci potenciálu. Psychodiagnostické testování je vhodné využít pro stávající zaměstnance, ale i jako doplněk při výběrovém řízení. Testy lze koncipovat dle Vaší potřeby a vytvořit baterii testů na míru. Součástí testování je také strukturovaný rozhovor, kde se zhodnotí subjektivní pohled zaměstnance/uchazeče. Výsledkem diagnostiky je komplexní zpráva, kterou Vám budeme v detailu interpretovat.
Jaké psychodiagnostické metody nabízíme?
Máte zájem o bližší informace?
Pak se neváhejte obrátit na naší kolegyni, psycholožku, Adélu Bátorovou (tel.: 724 109 578, email: batorova@profeskontakt.cz), která Vám ráda veškeré Vaše dotazy zodpoví.
Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších
věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás
potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Jaké cookies používáme
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality,
jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
▼PHPSESSID
Zajišťuje identifikaci otevřené session návštěvníka.
Vydavatel: Tyto stránky
Vypršení: Session (Po dobu návštěvy)
▼C22
Ukládá nastavení vašeho souhlasu s cookies.
Vydavatel: Tyto stránky
Vypršení: Persistent (Trvalá)
Tyto cookies pomáhají s měřením a analýzou návštěvnosti stránek.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení.
Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají,
a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.
▼_gid
Identifikuje unikátní uživatele.
Vydavatel: Google
Vypršení: 1 den
▼_ga
Registruje unikátní uživatelské ID.
Vydavatel: Google
Vypršení: 2 roky
▼_gcl_au
Google Adsense - Ukládá a trackuje konverze.
Vydavatel: Google
Vypršení: Persistent (Trvalá)
Přijmout vše
Přijmout vybrané
Podrobné nastavení
Odmítnout vše